Lalalalalaaaaa... ~

 

Näin tänään pikaisesti yhtä ihanista ystävistäni. I am so happy for her! Hehee.. ~

Olen löytänyt osan itsestäni. Se on mahtavan upeaa. Sanoinkuvaamatonta. Kiitos kuuluu varsinkin tälle ystävälle, mutta myös muille. Ilman heitä elämälläni ei olisi pohjaa. Ilman heitä en jaksaisi elää. Ilman heitä minua ei olisi. Olen oppinut ymmärtämään itseäni ja hyväksymään itseni. Saan olla juuri se joka olen. MInun ei tarvitse pelätä.

Tiedän miltä yksinäisyys tuntuu. Olin yksin koko ylä-asteen. No, kyllähän koulussa tuli hengattua muutaman luokkalaisen kanssa, mutta olin ulkopuolinen. En kuulunut mihinkään. En uskaltanut irrottautua ja etsiä uusia ystäviä. Olin vankilassa oman pääni sisällä, en tuntenut itseäni. Yhdeksännen luokan lopulla tapasin enkelin, ihanan ihmisen joka on nykyään yksi parhaista ystävistäni. Olimme menossa samaan lukioon ja tuntui luonnolliselta tutustua häneen. En voinut uskoa todeksi sitä, että hän piti minusta ja halusi tutustua minuun. Olin taivaassa.

Kesällä ennen lukion alkua tapasimme muutamia kertoja. Se kesä... paras pitkiin aikoihin. Paras ehkä ikinä.

Lukio. Parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. Olin niin hämmästynyt; miten niin upeita ihmisiä voikaan olla olemassa, ja miten minä voin olla kiinnostava? Minulta kysyttiin, mitä minulle kuuluu. Olin taivaassa. Olen yhä.

Ykkösen aikana tutustuin ihaniin ihmisiin ja sain monta ystävää ja kaveria. Opin puhumaan. Kuulostaa oudolta, tiedän. Mutta se on totta. Kahleet katkesivat, vapauduin, uskalsin avata suuni. Ja minua KUUNNELTIIN. Olin ihmeissäni, mutta onnellinen. Kakkosella ystävyyssuhteet vahvistuivat, tapsasin uusia ihmisiä ja jotkin suhteet muuttuivat. Sellaista se elämä on. Hengasin myös toisessa porukassa keväällä.

Ja tämä kesä... aah. Ymmärrän itseäni niin paljon paremmin kuin ennen. Ja tärkeintä: tajusin, että minulla on lupa tanssia keskellä Espaa intiaanimusiikin tahdissa välittämättä ohikulkijoiden tuijotuksesta. Eli siis: saan innostua ja hyppiä, kirkua, olla MINÄ.

 

Oiioioioioioioioiooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.

 

xoxoxoxoxoxoxoxo