Olipas pitkä kirjoitusväli. Noh. Enkusta tuli E. Bilsasta piti tulla E. Tuli M. Oli jättipettymys, mutta nyt oon melko nöjd.

Syön liikaa. Ahdistaa. En liiku.

Biletys <3 Kaivari, Herkku. Kaivarissa mansikka-margarita, salmari-shotti ja kuoharipullosta neljäsosa. Tai vähän yli...^^' Oli ihanaa, ihana porukka. Mun rakkaat. Herkussa alkuplusmix, valkovenäläinen, ja toinen valkovenäläinen herra K:n tarjoamana. X) Ihanan vaimoni kanssa käytiin katsastamassa tuo paikka.

Mennään jossain vaiheessa taas porukalla juhlimaan. Meillä etkot, sitten biletys, ja kenties jatkot. :)))

Ihanaa olla kahdeksantoistavuotias!!! Happyhappyhappy.

Tiedän nyt mitä haluan. Harmillisesti 93 prosenttia hakijoista ei pääse.... Mutta 7 prosenttia pääsee! MInä haluan/aion/tahtoisin kovasti/epäilen olevani/toivon hirmuisesti.... että olisin noiden seitsemän prosentin joukossa.

 

 

Rakkaalle vaimolleni. Rakastan sinua nyt ja aina.

Sinutta on tyhjyys

Sinutta oon vaan

Lintu siivetön tai kala kuivan maan

Sinä olet minä

 

xxxxxxxxxxxx

S.